Christopher Bongiorno

Michigan, USA Righty - Backhand and forehand

Christopher's profile

Recent Achievements   What's this?

5/16/18
5/9/18
5/2/18
4/18/18
Hot round3/19/17
Course record 3/19/17

Recent Scores   View all

-13 41
Aug 7
Firefighters Park · Troy, MI
Regular tees, 18 holes Doubles
-8 46
Jul 10
Firefighters Park · Troy, MI
Regular tees, 18 holes Doubles
-4 50
Sep 26 '18
Firefighters Park · Troy, MI
Regular tees, 18 holes Doubles

Board

Ted Stoebling    July 8, 2015 at 8:57pm

Found your yellow stalker in the river, it will be waiting for you at Bonnie

Permalink
Christopher Bongiorno   July 10, 2015 at 11:43am

Hellz yeah. That's awesome. Thanks bud

Shaun Adkins    July 28, 2014 at 4:36pm

Krystal and becky found one of your disc's yesterday.

Permalink
Christopher Bongiorno   July 28, 2014 at 8:51am

hells yeah. the orange first run ?

Shaun Adkins   July 28, 2014 at 9:15am

yup

John Minicuci    September 8, 2012 at 9:32am

Sure thing!

Permalink

Gary "Jones" Chalice    May 7, 2012 at 5:55pm

Were you hiding out on saturday? It's odd that we didn't cross paths all day. Oh well, catch ya next time.

Permalink

Brandon Redmond    June 29, 2011 at 12:20am

you wanna play wednesday at stoney? i wanna do a tag challenge we can get a group of guys together im free all day, so whenever is cool with me ps, check my pictures i have an album for the MAO with those ctp pics in it

Permalink

Louis Caponi WPD    June 27, 2011 at 4:48pm

nice ace bagger

Permalink

Joe Olson    August 12, 2010 at 10:05am

looking to play random draw doubles this Saturday, noon at Riverbends.

Permalink

Louis Caponi WPD    July 11, 2010 at 7:32pm

you wont except my challenges, u wont post ur FF score for my rival win! lame!

Permalink

DAVID BYLER    June 14, 2010 at 2:13pm

How do you have the #1 Brag tag? Wow, maybe you could keep up with my discing skills now, lol. How's the course in the back yard coming along?

Permalink

Lori Mullen    June 14, 2010 at 6:50am

I LUV U!!! where the f was it???

Permalink

Christopher Bongiorno    June 10, 2010 at 7:47am

I'm totally thinking of clearing some land in my back yard to build a course (gonna try for 9 holes for now). Ive cleared some paths and some land so far to get down to the river where I'm thinking of setting up a camp area. I'm probably gonna have that area cleared in a couple weeks. If anyone is interested in coming out for any ideas/input or just to scope it out and camp. Just hit me up.
The only thing that might take me awhile to get is the baskets(<- ideas for that would be awesome lol.) But I do have lots of work to do to get it done, so ill have some time save.

Permalink

Brian Hurley    March 24, 2010 at 2:38am

when we playin?

Permalink

Louis Caponi WPD    March 6, 2010 at 11:23pm

stupid monkey

Permalink

DAVID BYLER    March 6, 2010 at 12:35pm

I took the Monkey Cannon title from Chris and he will not give it up...he says it's a nickname and I can't take that...what a loser, hahahahaha

Permalink

Michael Cassata    February 19, 2010 at 4:21am

Cannon! Are you gonna hit 500 this year?

Permalink

Christopher Bongiorno    February 12, 2010 at 9:23am

William Fred Morrison passed away the guy that invented the Frisbee and sold the idea to whamo[sp] . Thanks for the Frisbee. r.i.p

Permalink

Louis Caponi WPD    February 7, 2010 at 7:33am

monkey cannon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Permalink
PDGA# 39648

Bag

Drivers
Champion Boss

168g - new

RHBH hyzer. Always holds

Star Boss

174g - new

Dave Feldberg Champion Boss

- worn

Echo Star Destroyer

172g - used

Echo Star Destroyer

171g - used

First Run Star Destroyer

175g - used

First Run Star Destroyer

175g - used

Stalker

176g - used

Titanium Stalker

- new

Midranges
Elite Z Buzzz

177g - new

Limited Edition 10th Anniversary Elite Z Buzzz

177g - new

Anything I want

Elite Z SS Buzzz

177g - used

DX Roc3

177g - used

What ever I want it to do

Glow Roc3

180g - new

Putters
Challenger

174g - used

Der

Elite X Challenger

174g - worn

Der

ProLine Pig

175g - used

Crystal Sparkle Zone

- used

Predictable short hyzer BH or FH

Favorite clubs

Favorite courses

Bonnie Brook DGC · Detroit, MI
Cass Benton Hills · Northville, MI
Firefighters Park · Troy, MI
Flip City · Shelby, MI
Holly Woods · Holly, MI
Kensington Metropark · Milford, MI
Oakland University · Rochester, MI
River Bends · Utica, MI
Sage Creek · Memphis, MI
Seymour Lake Park · Oxford, MI
Stony Creek Metropark · Shelby Township, MI